min onsdag och praktikplats.

Vi ska ha vår sista praktik-dag i sexan nästa fredag. Och igår var jag och klippte mig, och hon som klippte mig och jag pratade lite om att jag alltid hade velat bli frisör när jag blir stor och så vidare... sen kom vi in på ämnet att jag skulle praktisera på fredag! Och hon frågade mig om jag visste vart jag skulle praoa och så, och nej det visste jag inte, (Evelina klippte sig samtidigt hos en annan frisör, och vi skulle kolla om praktikplats efter båda var klara).. och då frågade min frisör mig om jag ville praktisera där. Och det var klart jag ville! Så hade jag det fixat... hehe! Evelina hade samtidigt frågat på Torgett (en klädbutik), och hon skulle komma tillbaka idag vilket hon gjorde, och så fick hon plats där! Så nu behöver jag inte tänka på det mer iallafall, skönt!
På fredag ska vi till Ödevata med klassen på klassresa. Kommer nog bli ganska kul, men vi får väl se! Hehe....




Lina!    •     •   http://linaofsweden.blogg.se/

Intresserad av att göra ett länkbyte? :)










Kom ihåg mig?