Världens finaste vovve

Hej på er!
 
Idag är det måndag igen och skolan är avklarad för idag! Det är ju bara imorgon också sen är vi lediga en dag. Är det bara jag som tycker att vi skulle kunna få vara lediga torsdag och fredag också? Vem orkar gå tillbaka till skolan efter en dags ledighet mitt i veckan?!
Iallafall. Jag ska fira valborg med min familj och Moas familj, som alltid! Ska bli roligt eftersom vi inte träffas så ofta annars. 
Jag ska snart äta köttfärs i ugn, mums! Och efter det ska jag ner till simhallen för lite motionssim eftersom det inte är någon dans idag. Det låter som en bra måndag enligt mig.
 
Har nyss varit ute och fotat vovven lite. Underbara hund!



Jennifer    •     •   http://jennifersblogg.blogg.se

Åh vilken sötis!
Vilken ras? :D
kramis ♥










Kom ihåg mig?