Utmanad

Lite sent ute, men jag har blivit utmanad av Ellen att svara på lite frågor om mig själv!
Längst ner kommer jag skriva några personer som jag utmanar att göra samma lista, så kika där!
 
1. Drömresemål?
Thailand, New York, Hawaii.. massor!
 
2. Favoritfilm?
Warm bodies, sjukt bra!
 
3. Vilken känd person skulle du vilja träffa?
Justin Bieber, lätt.
 
4. Vilket land skulle du vilja bo i förutom Sverige?
USA
 
5. Vilken är din favorit maträtt?
Älskar kött, förstår inte hur folk klarar av att vara vegetarianer...
 
 6. iPhone eller Samsung?
iPhone!
 
7. Har du pojkvän / flickvän?
Japp, världens finaste och jag är så himla lycklig
 
8. Favorit tv-serie?
Pretty Little Liars
 
Jag utmanar: Felicia, Evelina, Josefine, Hanna


Lowa    •     •   http://lowaek.blogg.se

Svar: ja, håller med. Haha, okej, ja msn vill ju inte få tillbaka det! Smart idé ;)










Kom ihåg mig?