Hejdå 2013, hej 2014

Detta har varit ett sånt himla bra år! Jag har fått massor av nya vänner och världens finaste kille. Jag har varit både i Göteborg, Polen, Stockholm och Ullared. Jag har haft världens bästa sommarlov och en nästintill perfekt julafton. Kan 2014 bli ännu bättre? Jag hoppas det!
Nyårslöftet är beach 2014 och jag tror inte jag är ensam om det?! Ska försöka sola mer denna sommaren också så jag får en fin bränna, vilket jag hade i mitten av denna sommaren. Vart tog den vägen liksom? Jag blir så blek så himla fort, och det suger. Den ljusaste tonen av foundation är typ för mörk för mig... grrr.
Jag önskar i alla fall mina kära bloggläsare ett riktigt gott nytt år. Jag hoppas att ni får det kul på nyårsafton. Jag ska umgås med min prinsessa inne i Kalmar och vi får se vad vi hittar på. Kyssar!











Kom ihåg mig?