Torsdag

Hej!
 
Kom nyss hem från en runda på stan men ska snart ge mig iväg igen till dansträningen denna gången. Fick med mig en ny foundation och en ny mascara hem. Provas imorgon! Bestämde mig för att prova två nya sorter denna gången, så får vi se hur de fungerar. Hoppas på bra resultat!
 
Annars har jag bara hunnit med att äta och plugga lite efter skolan. Syrran tycker att jag pluggar mycket.. 
MEN, kan ju passa på att säga att jag invigde min vårjacka när jag var på stan förrut. längtar verkligen tills jag kan börja använda den! Det var liite kallt även om jag hade en kofta under.. så det får nog vänta några veckor till! Har även fått ett presentkort till nu av Evelina! Nu har jag hela 1100 kr i presentkort på kläder, så det får bli en riktig shoppingdag snart, eller vad säger du Felicia? ;)











Kom ihåg mig?