Torsdag

Mycket att göra idag! Känns bra när hela dagen är uppbokad. 
Ställde klockan på åtta för att gå upp och få i mig lite frukost och göra mig iordning för att ta en ridtur på Moggis. Fick lite tid över nu så det är därför jag slänger in detta inlägget, syster vaknade för ungefär två minuter sen, haha. Vid nio var det iallafall tänkt att vi skulle bege oss iväg. 
Förresten invigde vi de nya boxarna i stallet igårkväll, åh så bra det blev! Hästarna verkade trivas också även om Moggis blev lite orolig i början. 
När vi har ridit klart idag så ger jag och syster oss hem för att duscha, göra hårinpackning, ansiktsmask osv, för att sedan bege oss mot fiskspat! Är rätt nervös faktiskt, jag som är rätt kittlig under fötterna också! Men det går säkert bra, och jag ser fram emot resultatet.
Efter det ska jag hemåt, packa det sista inför imorgon då jag drar till Göteborg med bästa Evelina, så som jag har längtat! Åh så kul det kommer att bli!
Runt halv fem i eftermiddag beger jag mig hem mot älsklingen och stannar där tills ikväll, mys!
 
Känner på mig att detta kommer bli en bra dag! Vad ska ni hitta på idag?
 
Xoxo


Julia    •     •   http://alfrida.blogg.se

Älskar din blogg!! :-)










Kom ihåg mig?