Lång dag imorgon

Min kusin skrev till mig tidigare idag och frågade om jag ville hänga med och titta till hennes son när hon ska tävla med sin hund i rallylydnad. Klart jag ställde upp! Kul att göra något annat än att bara sitta hemma hela dagen.. Vi räknas vara hemma till runt två, och senare kommer Amanda o så drar vi ut på stan en sväng på kvällen och kollar på cruisingen. Alltid lika kul att det händer något i lilla Nybro någon gång ibland! 
Rallylydnadstävlingen är i Sölvesborg, så det betyder att vi måste åka härifrån vid 6.15. Men det är det väl värt! Jag är faktiskt lite av en morgonmänniska ibland ;) Tycker det är skönt att gå upp tidigt så man får mycket gjort innan dagen är slut. Lär bli en ganska lång dag imorgon, så jag ska gå till sängs nu.
Hoppas ni får en fortsatt bra fredag och helg!
Puss
 
 











Kom ihåg mig?