Torsdag

Ganska seg skoldag idag faktiskt! Började med NO, då vi pratade om konkava och konvexa speglar. Sedan var det matte, då jag gjorde den sista provuppgiften, spanska då det var prov som gick helt okej hoppas jag! Efter lunch var det idrott och sen SO då jag var med i en grupp som fick samtala med en universitetslärare om historia.
Imorgon blir det däremot en roligare dag, då jag ska få min födelsedagpresent från mitt hjärta! Vi ska åka mot hemlig destination och bo på hotell. Vet inte riktigt vad älsklingen har planerat eftersom det är en överraskning, men jag ser fram emot det såå mycket och jag kommer höra av mig under helgen så ni vet vad jag håller på med! Vi åker vid halv tio imorgon bitti, så jag är endast en timme i skolan under morgondagen. Skönt!!
Mamma håller på med maten och vid klockan 18.45 är det träning! Gillar livet ♥


Julia    •     •   http://sjolundjulia.devote.se

Du är verkligen så sjukt fin! Älskar din blogg!<3










Kom ihåg mig?