Jag idag

Idag klär jag mig i en jeansskjorta från Bershka (favoriten!) och enkla svarta jeans från H&M. Även denna skjortan är ny, köpte den nämligen i Polen. 
Idag är det kort dag i skolan. Vi börjar inte förrän 9.55 och slutar vid 14.30.. Vi har bara fyra lektioner idag, vilket känns underbart. Dock börjas det med slöjd vilket inte är världens roligaste ämne men det funkar. 
Efter skolan idag är det ett medelpass som väntar. Brukar ju gå på Flex först och sen Medel, men ledaren för Flexpasset är och åker skidor så då är det istället ett Corepass där. Och om jag ska gå på både Core och Medel blir det nog lite väl jobbigt när jag spinnade igår och ska spinna imorgon. Så somsagt blir det bara ett vanlig medelpass idag. Men det är rätt jobbigt det med. Det som är så bra med dessa passen är att man själv kan välja hur svårt och jobbigt man vill ha det. Jag brukar köra ut mig till max, medan det finns andra i samma sal som knappt är svettiga när de går ut från salen. Det är super!











Kom ihåg mig?