Tredje studiedagen

Måste säga att detta har varit en fantastiskt skön vecka! Gick bara i skolan måndag och tisdag och sen har vi varit lediga sen dess. I onsdags var det en danslektion som gällde, efter det var det ännu mer tränande som gällde och även lite plugg. Har försökt tillbringa dessa dagarna åt lite plugg, har gått sådär men har fått en del gjort på engelskan iallafall. Igår på morgonen drog jag till gymmet på morgonen och på kvällen hade jag tjejkväll med bästa tjejorna. Supermysigt! Vi gjorde tacos, sjöng lite osv. Gör jag mer än gärna om! De sov i alla fall här inatt och åkte hem runt tolvtiden. Nu har jag gjort lite mat till mig själv och sitter och kollar på ett avsnitt av The Vampire Diaries. Ska få till någon slags av träningspass innan dagen är slut tänkte jag. Ikväll bär det av mot att fira mormor och resten av helgen spenderas med killen i mitt liv. Underbart♥
 











Kom ihåg mig?