Kusinfirande och en femkilometare

Kvällens outfit är framhängd då vi ska till kusinen för att fira hennes tolvårsdag. Självklart kommer bilder senare!
Idag vaknade jag vid 6 på morgonen, dock somnade jag om till halv 8 och det var väl tur. Jag är faktiskt lite av en morgonmänniska. Jag går hellre upp tidigt än att sitta uppe sent på kvällarna. Om man går upp tidigt får man mycket gjort på dagarna, så är det! Började i alla fall dagen med att servera frukost till mamma och pappa, det är ju alltid uppskattat. Efter det drog jag mig ut i trädgården för att rensa halva landet som jag har lovat mamma och pappa inför flytten. Lite småäckligt med alla sniglar och spindlar som kryper omkring där, men det är bara att bita ihop! Nu har jag det i alla fall gjort och resten får syrran ta hand om ;-)
Vid tolv har jag planerat in en 5kilometare, letar just nu en dejt men vi får se om jag får napp. Annars ger jag mig iväg själv men det är alltid roligare att ha någon som motiverar en på vägen! 
Hoppas ni får en bra kristihimmelsfärdsdag! 
 











Kom ihåg mig?