När första ljuset brinner...

Det är söndag och jag har inte någon söndagsångest över huvudtaget. Det är ju bara imorgon det är vanlig skoldag och på tisdag drar jag mig mot Ullared! Har längtar efter detta såå himla mycket.. Har kollat igenom de flesta ullareds-haulen på youtube och har faktiskt haft tanken att göra en egen sådan när jag har varit på ullared. Vad tycker ni om det? Är det en bra ide? 
Har somsagt en lååång lista med saker jag vill få hem därifrån, dock tror jag inte jag kommer ha råd med allt eller att det kommer kännas onödigt när jag väl är där, men en lista är ju alltid bra att ha, + att jag kommer hitta massor som jag inte har skrivit ner när jag är där! 
Idag är det i alla fall somsagt söndag och vi har tänt första ljuset idag vid frukosten. Det är också julskyltning på stan och jag tar mig dit senare tillsammans med min fina pojkvän♥
 











Kom ihåg mig?