Saturday+eldbild

Har varit en bra dag idag! Vaknade vid halv åtta för att gå ut och mocka hos hästarna vilket tog typ en timme. Efter det tog jag en runda med hunden och sen gjorde jag frukost till mig och pappa, Hanna och Mamma är ju bortresta. Jag duschade och gjorde mig iordning och vid 12 var vi på kalas hos min kusin för att fira hennes son som fyller 4! 
Där fick vi varm smörgåstårta och hans farmor hade gjort en superfin pirat-tårta till efterrätt, synd att inte jag gillar tårta! Men jag tog en liten bit ändå. Han fick massor av piratgrejor så vi lekte lite i hans lekrum med alla saker han fick. Vid ca 15.30 drog vi oss hemåt, jag tog en längre runda med hunden och nu sitter jag här. Jag och pappa ska snart handla och kvällen spenderar jag hos älsklingen! Hoppas ni har en underbar lördagskväll :-)
 











Kom ihåg mig?