Pink roses

Hej på er!
Igår var jag och mitt hjärta hemma hos en kompis och lagade tacos, supergott! Det var ju dessuto sista dagen på stadsfesten i Kalmar så det slutade med att vi åkte in dit och såg de sista låtarna av Norlie och KKV. Efter det drog vi runt lite i Kalmar för att sedan dra oss hemåt. Jag har faktiskt inte alls spenderat lika mycket tid som jag brukar på stadsfesten, men det berodde dels på att ingen, verkligen ingen av mina tjejkompisar kunde åka in så det var sjukt tråkigt. Sedan var det inte så jättelockande artister i år heller. 
Dagens planer är iallafall att måla lister till mitt rum, senare eventuellt måla någon vägg i garderoben också. Jag grundmålade faktiskt alla väggar i min garderob igår vilket var superkul eftersom man verkligen ser att det går framåt. 
Klockan 17 har jag nageltid så vi får se hur mycket jag hinner innan dess.
Tänkte att ni skulle få se mina rosor som mitt hjärta överraskade mig med häromdagen! Så himla fina.
 











Kom ihåg mig?