Torsdag = fuldag

Idag har jag haft en fuldag hela förmiddagen. Jag slipade faktiskt hela min garderob igår på väggar och i taket, men jag duschade inte håret på grund av att jag hade planerat in gymmet idag på morgonen. Jag kände mig så sjukt ofräsch så det hade nästan varit värt att tvätta håret både igår och idag. Igårkväll orkade jag inte heller ta bort sminket riktigt så det hängde under ögonen imorse men jag drog ändå till gymmet. Men i och för sig, vem bryr sig hur man ser ut på gymmet liksom. Jag hann köra lite mage, ben och rumpa innan Wilma kom och visade mig sitt juniorpass som hon ska börja med nu till hösten, superkul att få se. 
Förresten, funkar inte videon jag la ut till er igår? Ottilia skrev till mig att det inte funkade för henne, men för mig funkade det både på mobilen och på datorn. Jättetråkigt om det inte funkar för er eftersom jag satt men den videon nästan hela eftermiddagen igår, men så är det!
Nu ska jag gå upp och fixa till mig lite så att jag kan avsluta min fuldag, haha! Ni får en bild från förra årets liseberg, snart är det dags igen! Wohoo!
Xoxo
 


Lena    •     •   http://ozkagardens.se

Precis, ingen bryr sig på gymmet! Där kan man komma som man är! :)










Kom ihåg mig?