Some exercises

Här kommer bilder på några av övningarna jag och Wilma gjorde på gymmet igår! 

Jag och syster övar på chins och den här maskinen är perfekt för träning! Här kan du ta bort ett antal kilo från din egna vikt så att du börjar att dra upp tex halva din vikt och sen kan du göra det tyngre när du känner dig redo för det. Till slut klarar du hela dig förhoppningsvis!

Passade på att öva på dips med när jag ändå var igång...


Den här övningen gillar jag! Kommer inte riktigt ihåg vad den heter nu men ni ser ju vad den går ut på, den tränar mest övre rygg.

Gymmet väntar även idag då jag har tänkt mig lite kondition framåt kvällen. Så skönt att träna på helgen när man har hela dagarna på sig och kan gå till gymmet precis när man vill och känner för det. 
Jag har precis övningskört hem mitt hjärta och nu sitter jag med en biologiuppgift som ska vara inlämnad på torsdag. Skulle behöva räkna lite matte med då jag har prov i det nästa vecka.











Kom ihåg mig?