Detox day 1

Måltid nummer ett var såklart frukost vilket blev en liten fruktsallad med banan, äpple och soyghurt. Ni kommer väl ihåg att jag köpte soyghurt en gång innan och att jag verkligen tyckte om det? Detta var verkligen supergott och änsålänge kändes inte detox som något alls farligt. Till detta drack jag citronvatten vilket ska vara jättebra!
Mellanmålet blev valnötter, cashewnötter och torkade ekologiska äppelskivor. Torkade äpplen är så så så gott! Kan verkligen äta detta som godis. Till detta drack jag en kopp grönt te. 
Lunchen blev rotfrukter i ugn, eller rättare sagt vanlig potatis och sötpotatis i ugn med olivolja på. Dock blev hälften av dem brända vilket inte var så lyckat... 
Nu senare på kvällen har jag ätit paprika och quinoa och druckit havremjölk. Inte det godaste men jag ska försöka stå ut dessa dagarna. 
Efter lunch någon gång började jag må lite illa och var nästan spyfärdig, vilket jag ofta känner när jag inte äter som normalt. Dock är detta vanligt och det är när kroppen gör sig av med alla gifter som man kan må mindre bra. Detta ska bara vara de första dagarna så jag hoppas jag nu kommer må bättre och bättre. 
Imorgon är det jobb som väntar för mig! Var förbi jobbet en sväng idag för att se lite hur det fungerade, och det verkade som att jag kom in lite i det iallafall. 
Hoppas ni har det superbra! XOXO











Kom ihåg mig?