Let´s go for a detox!

Veckan som kommer nu, alltså vecka 29, ska jag detoxa! 
Vad är det? Undrar ni då. Jo, man äter helt enkelt veganskt, nyttigt och så mycket ekologiskt som möjligt för att tömma ur kroppen på alla gifter som samlas där. Det är ganska läskigt när man tänker på det, men i den mesta maten vi äter finns det en hel del gifter som har sprutats in där på grund av att maten bl.a. ska hålla sig längre. Dessa gifter kan göra så att du mår dåligt över lag, har magproblem, huvudvärk... Ja, även sådana saker som man verkligen inte tror beror på maten man äter. Jag har tänkt köra detta måndag-fredag till att börja med, egentligen ska man hålla igång i 2-4 veckor för att få det bästa resultatet men eftersom jag inte alls vet hur detta fungerar för mig så kändes fem dagar lagom! Dessutom ska jag på Elins avskedsfest på fredagskvällen så jag antar att det inte blir så mycket detoxande där... Hehe! 
Iallafall så var jag och handlade lite välbehövliga saker inför veckan förrut. Hoppas ni hänger på!
 











Kom ihåg mig?