Rituals...

Häromdagen skrev jag ju om the body shop och hur förälskad jag blivit i deras produkter. Jag åkte ju in till butiken häromdagen, men vet ni vad? Jag hittade inte vad jag sökte. Jag hade kikat in dedär små förpackningarna med deras showergel som är superbra om man ska ut och resa eller bara ska iväg någon natt eller så. Jag hittade dock en doft av dem, men det stod inte ens var den kostade, dessutom kändes det fjantigt att bara gå in dit för att köpa en sådan. 
Sååå, jag tog mig vidare och kikade runt lite i andra butiker. Sedan kom jag på att Rituals ligger på Baronen, så jag gick dit och personalen där var verkligen hur trevliga som helst. De hoppade inte på mig direkt när jag kom in i butiken, utan jag kikade runt lite vad de hade. Butiken är verkligen hur mysig som helst! Lugn musik, bekväm belysning, ja, helt perfekt. Efter en stund kom det fram en tjej med lite te till mig och hon förklarade även Rituals historia för mig så jag förstod lite mer vad det handlade om. Hon frågade även om jag var ute efter något speciellt och jag berättade att jag var sugen på någon duschkräm och sen visade jag en som jag tyckte luktade fräscht. I samma kollektion fanns det hur mycket produkter som helst, men hon visade mig scrub, duscholja, duschskum och body butter genom att ge mig lite handmassage vilket var jätteavslappnande. 
Jag ville ha alla produkter egentligen (såklart...) men eftersom plånboken säger nej till det så blev det duschskummet denna gången! Den känns verkligen hur lyxigt som helst när man står där i morgonduschen. 
Rituals är något jag verkligen rekommenderar!
 











Kom ihåg mig?