Midsommarfirande

I år blev det ett traditionellt midsommarfirande för mig och Felix, men det var rätt mysigt det med. Vi åkte upp till Borgholm i torsdags och sov över där i en av Felix kompisars lägenhet, vi var ute och åt och kollade på allt folk, tog ett dopp i Köpingsvik... Supermysigt! Det var ju så perfekt väder. I fredags såg inte vädret så bra ut så vi bestämde oss för att åka från Öland rätt tidigt, direkt till min mormor och morfars sommarstuga i Ekenäs. Som tur var blev vädret superbra sen, det var längesen det var fint väder på midsommar. Vi drog och badade på två ställen innan resten av min familj kom dit, då åt vi lite och gjorde en egen midsommarstång. Jag gjorde även min första midsommarkrans gjord på björklöv och blåklint. Blev rätt nöjd ändå!
På kvällskvisten tog vi lite fina bilder vid bryggan.
Min älskling
 











Kom ihåg mig?