Saturday

Bara två veckor kvar i skolan, och denna veckan som kommer går jag faktiskt bara tre dagar. Men det är tre dagar som innehåller en stor redovisning och en ännu större rapport som båda kommer hänga på mitt slutbetyg. Känner jag press? Inte alls. Känn ironin.
Något som känns lite sådär är att vår svensklärare blev sjukskriven för ett tag sen vilket gjorde att vi fick vår historielärare i svenska, som även hon är svensklärare egentligen. 
När vi hade betygssnack så visade hon vilket betyg min sjukskrivna lärare skulle satt på mig, men den nya läraren tyckte inte detsamma utan hon tyckte jag låg på ett betyg under. Så nu sätter hon krav på mig i en historiainlämning att jag inte bara ska skriva bra historia utan även bra svenska så kan jag få det betyg jag vill. Ååh....
Känner mest att jag struntar i detta och att det får gå som det går.

Idag har jag varit och sminkat Wilma som fyller 18 år idag, grattis till henne! Jag och mitt hjärta hade tänkt att vi skulle ha picknik framåt kvällen, men vi får se vad vädret tillåter.
Xoxo





Hanna    •     •  

Vems tröja är de?










Kom ihåg mig?