Work work work

Hej på er!
Dagen började inte på bästa sätt. Hörde nämligen att hunden spydde och insåg sedan att det var på mitt nya fina vita överkast... Så är det att ha hund! In med det i tvätten. Kändes även som att jag hade lite feber men vi hade ingen febertermometer som fungerade så det fick jag aldrig reda på. Tog iallafall en Ipren och nu mår jag bra! 
Igår bestämde jag med morbror att jag skulle komma och jobba lite i hans trädgård, så jag cyklade ut dit vid halv 10 där jag fick räffsa massor och plantera lite blommor. Har en fet blåsa från räffsningen på min högra hand nu, och den är inte skön kan jag säga!

När jag kom hem tillagade jag lite pannkakor till mig och syster, vi hittade en gammal stekpanna med små plättar i så det var lite kul att göra.

Efter det var jag och syster och handlade åt mamma och vi gjorde även en beställning på nordicfeel som förhoppningsvis kommer i veckan. Bra dag! 











Kom ihåg mig?