Apple flowers

Hej på er! Idag får ni två bilder på ett av våra äppelträd som har blommat ut nu. Det ser ju så himla härligt ut. 
Jag slutade vid halv fyra idag som vanligt på torsdagar, men den här torsdagseftermiddagen är lite bättre än vanligt då jag har gjort mitt muntliga i svenska idag vilket betyder att jag är färdig med hela det nationella provet. Nu har vi faktiskt bara ett nationellt prov kvar som är i matte, dock är det tre delprov men jag har för mig att alla dessa är lagda på samma dag. Snart är det ju faktiskt sommarlov och det känns helt fantastiskt att säga att man har gått klart ett år av tre på gymnasiet! 
Ikväll har jag endast planerat att få lite plugg gjort, och efter detta är det gymdags innan det blir lite Eurovision framåt kvällen. Imorgon är det fredag!!!











Kom ihåg mig?