Hello may


Äntligen är det maj hörrni! Och det märks verkligen på grund av att jag faktiskt sitter ute i solen just nu när jag skriver detta. Första gången i år jag sitter ute och solar utan att frysa, det känns ju helt underbart.
Hur hade ni det igår på valborgsmässoafton? Jag drog in till Kalmar vid 2-tiden, där köpte jag ett par svarta jeans på Gina innan jag begav mig vidare hem till Elins place! Vi hade så himla roligt och vi snackade om allt som vanligt. Vi lagade även supergod mat! Ni som följer mig på snapchat har nog redan sett vad vi åt med tanke på att jag la ut det på mystory! 
Ser ni hur underbart dedär ser ut? Vi gjorde faktiskt ett eget recept och det blev kanongott. Vid 9 åkte vi till festen vi skulle till och det var så roligt att ha med  Elin! Min Valborg blev så lyckad. 











Kom ihåg mig?