Trip goals

Eftersom syrran är i Dubai och har ungefär 40 grader och sol varje dag nu i veckan så blir man lite smått avundsjuk, men även inspirerad till att göra ett inlägg till er med platser dit jag skulle vilja resa i livet. 
 
Som ni alla redan vet så har jag länge drömt om att få åka till New York. Det är liksom huvudstädernas huvudstad och där finns verkligen allt. Alla höga byggnader, affärer, shoppingcenter, människor överallt och den fina miljön. Ta mig dit!
 
Jag och en kompis till mig satt och kollade på resor till Bora Bora som ligger vid Franska Polynesien mitt ute i södra Stilla havet. Drömmarna om att få åka dit gavs upp då vi såg att den billigaste flygresan kostade 102 000 per person. Men, mina drömmar går fortfarande till Hawaii! De blå haven, de långa stränderna... Lovely.
 
Eftersom min syrra är där nu och jag har kompisar som har varit där innan så har jag jag förstått att Dubai är en helt underbar stad. Det som faschinerar mig är att det bara på några år har byggts upp ett sådant fantastiskt ställe! Det som lockar mig också är den fantastiska värmen.Och tänk att bara få stå nedanför och kolla upp mot Burj Khalifa, världens högsta byggnad!
 


Hanna    •     •  

Har köpt så mycket till dig ❤❤










Kom ihåg mig?