Pearl jacket

Igår tog jag och älsklingen en spontantripp till Kosta och det var verkligen hur mysigt som helst. Vädret sög ju igår, det kom liksom några cm snö som inte ens har smält än i helgen? Det är liksom snart maj... Iallafall så har jag ju letat efter en quiltad jacka väldigt mycket de senaste veckorna och igår hittade jag en där! Detta är inget märke jag känner igen men Kosta är ju känt för att ha märkeskläder med 30-70% rabatt. Denhär jackan var nedsatt från 1100 till 770 kr så jag slog till. Det stod dock mellan den här beiga färgen eller en rosa nyans, och många av mina vänner tyckte den rosa men jag tänkte att eftersom jag har en rosa skinnjacka i princip samma färg så är det bättre att jag köper denna eftersom jag inte har någon annan jacka i beige! Jag är nöjd iallafall. 
Idag är det måndag vilket innebär sovmorgon. Dessutom fick jag nyss reda på att den sista lektionen är inställd vilket innebär att jag bara har två lektioner idag! 











Kom ihåg mig?