SOLO: news

Ni har väl alla hört talas om ungdomstidningen SOLO? Jag prenumererade faktiskt på den för ett tag sen, men slutade med det på grund av att jag inte hade tid att läsa tidningarna så de låg bara på hög och samlade damm. Men, de har en grym hemsida som man kan gå in och kika på kändisskvaller, mode, skönhet, hälsa och annat hett snack! Om ni inte har varit inne på den så rekommenderar jag er verkligen att göra det, så klicka här!
Senast idag fick jag till exempel reda på att serien the vampire diaries läggs ner efter den åttonde säsongen som ska börja sändas i höst. Själv är jag bara på fjärde säsongen änsålänge så jag har hälften kvar. Jag fick också reda på att Kendall&Kylie ska släppa en kollektion med handväskor. Hur spännande?!
 
 


Hanna    •     •  

KONTAKT: [email protected] ska de stå så










Kom ihåg mig?