Bye Nybro

Hej på er! Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag åker mot Ottilias husvagn tillsammans med Evelina. Vi blir faktiskt upphämtade av Ottilias pappa vilket är jättesnällt eftersom det är en bit till dit vi ska åka!
I alla fall så ser jag verkligen fram emot denna kväll och natt som ska spenderas med de allra bästa. Vi ska ha tacomys och förhoppningsvis även ta oss något dopp även om vädret inte är så lockande. 
Jag har nyss varit inne i Kalmar med mamma och pappa då vi vaccinerade hunden. Vi passade även på att gå förbi den italienska matmarknaden som har varit nu i veckan utanför Baronen. Det såg ju så himla gott ut! Vi gick även förbi alla sandskulpturer vid Kalmarsundsbadet. Wow alltså!
Jag hoppas ni får en underbar fredag, för det ska jag ha!
Puss
 











Kom ihåg mig?