Nails on my own

Hej på er!
Igår tog jag mig tiden till att fixa mina egna naglar med en av de nya färgerna som jag fick hem i fredags (som för övrigt var väldigt snygg!!!). Att fixa naglarna på sig själv, speciellt på högerhanden, var en utmaning kan jag säga. Dock var det faktiskt lättare än jag trodde, det blev inte någon större skillnad mellan de två händerna. För att vara första gången så blev det ganska bra ändå. Jag filade bara ner de gamla naglarna och fyllde på med nytt. Tanken med detta är att jag ska låta mina egna naglar växa ut under tipparna så att jag inte behöver någon förlängning i framtiden utan bara kan fylla på med gelé på mina egna, naturliga naglar. 
Planerna för dagen är inte så många, vilket jag verkligen njuter av! Detta är förhoppningsvis det sista sommarlovet för min del...











Kom ihåg mig?