Saturday

Jag blev precis klar med dagens naglar vilket blev fransk manikyr för första gången. Det var dessutom den tionde kunden jag hade, wiho! Resultatet blev bra och jag jobbade med naturlig nagel så jag följde bara den smillinjen som redan fanns. Det blir såklart lite svårare när man senare har tippar och ska måla en egen smillinje. 
Igår åkte jag och Amanda in till Kalmar lite innan kl 18 för att äta på Thai silk. Det var supergott och det var verkligen hur länge sen som helst som jag åt där, så det var på tiden! Det var även Kalmar marknad, men vi kollade inte så mycket på den. Jag brukar faktiskt inte åka in när det är marknad i Kalmar, det är mer när det är stadsfesten som jag brukar åka in en sväng. 
Dagens planer är jobb 13-17 sedan direkt till Felix mormor för att fira henne lite! Ha det superbra där ute!
 











Kom ihåg mig?