My fault

Hej på er mina trogna läsare!
Den här veckan har det verkligen inte varit någon bloggvecka för min del, det har nämligen varit första veckan i skolan! Nu går jag andra året på gymnasiet och det känns bara galet att vi vid jullovet har kommit halvvägs. Detta läsåret väntas det fysik och kemi som är nytt men samtidigt något lite mer spännande, nämligen retorik som är ett av mina individuella val.
Första veckan har som vanligt varit väldigt chill, vi har haft två lektioner på hela veckan vilket kändes ganska lagom faktiskt, haha! Resten av dagarna har vi bara tagit det lugnt och gjort lite andra roligheter. Veckan som väntas är dock fullsmäckad med lektioner, förrutom på onsdag då vi ska vara i Kalmar hela dagen. Eftersom vi är i Kalmar då vi egentligen skulle fått våra datorer så får vi de antagligen på torsdag istället. Ska bli väldigt spännande faktiskt eftersom detta är helt nytt på vår skola. 
 
I fredags umgicks jag med Felix hela dagen och kvällen, igår drog jag, mamma och pappa faktiskt in till Borgholm en sväng för att de inte har hunnit smaka Julias helt underbara hamburgare. Typiskt nog hade all deras mat tagit slut (haha, ja, det är gott) så vi fick äta på deras andra restaurang uppe i stan istället, och det gjorde inte mig något! Så himla gott där också. 
 











Kom ihåg mig?