Before I die

Det finns såklart massvis med saker som man någon gång tänkt att man ska göra eller uppleva innan livet är över. Jag plockade ihop tre saker som jag verkligen skulle vilja uppleva någon gång i livet!
 
♥Besöka New York City
New York är verkligen en stad som jag väldigt länge har velat besöka. Jag tror det är alla valmöjligheter som lockar. Jag menar, nämn något som inte finns i New York? Alla affärer skulle man ju kunna spendera flera veckor bara där för att gå igenom. Jag skulle också vilja trotsa min höjdskräck och åka upp längst upp i Empire State Building.
 
Ha mitt drömbröllop
Flera år av planering tillsammans med mannen i mitt liv, lite för stor gästlista och lite överstigning av budgeten. Bara att få hitta min drömklänning (!!!) Kollar alltid på say yes to the dress, haha! Även att ha mina allra bästa vänner som brudtärnor är något jag verkligen ser fram emot.
 
♥Hjälpa djur som har det svårt
Bland det värsta som finns, tycker jag, är när djur behandlas illa. Oskyldiga djur som inte kan försvara sig på något sätt och som inte vet något annat. Läste till exempel idag i tidningen att en grisuppfödare här i närheten hade skickat iväg en gris till slakt vars ena ben endast var en liten köttstump som det blödde ifrån och grisen gnydde och hade jätteont. Är även emot circus där djur är inblandade eftersom att jag har sett filmer på hur vissa av djuren blir behandlade. Jag skulle vilja vara med i en organisation eller åtminstone skänka en större summa pengar till de som arbetar för djurens rätt, för att djur ska ha det bra tycker jag är en självklarhet.
 
 
 
 











Kom ihåg mig?