En dag på Liseberg

Hej på er!
Känns som att jag har haft så fullt upp så jag inte alls har hunnit med bloggen de senaste dagarna... Ledsen för det!
Idag är det ju iallafall sista dagen på sommarlovet och det är lite blandade känslor inför det, jag vet ju att årskurs två kommer bli en utmaning men det känns ändå som att jag är redo för att anta den. Nu ska vi börja läsa kemi och fysik vilket nog är lite mer avancerade ämnen än vad vi läst innan. Jag ska även läsa retorik som jag har valt till själv, spännande!
Igår var jag och tjejerna på Liseberg, vi åkte klockan 8 på morgonen och kom hem klockan 12 på kvällen. Det gick faktiskt bra att åka så över dagen även om bilresan var lite dryg, dessutom satt jag i mitten där bak både dit och hem vilket var ganska trångt, men det gick bra! Det var så perfekt att åka nu på slutet av sommaren, vi stod i kö i max 15 minuter vilket var lagom! De senaste gångerna jag har varit där har köerna varit en timme långa... Vi åkte Balder hela 6 gånger igår!

Idag har jag varit och hämtat min TV som kom hem idag, är verkligen supernöjd med den! Tänkte visa er mer av denna någon annan dag. Imorgon börjar skolan igen, tror dock inte det blir någon ansträngande skoldag imorgon precis. Nu ska jag fortsätta kolla på idol!
Puss












Kom ihåg mig?