Det sista firandet

Mitt hjärta åkte precis ifrån mig, så nu har jag faktiskt redan gjort mig iordning för att sova. Tänkte att jag skulle hinna med ett träningspass imorgon innan skolan, jag har ju faktiskt sovmorgon imorgon. Så skönt, speciellt nu efter lovet! 
Igårkväll var det släktkalas för mig och eftersom två av mina kusiner inte kunde komma så kom dem och firade mig idag istället! Jag fick världens finaste påslakan, ett vitt med en spetskant upptill. Igår fick jag pengar, en supergosig filt och presentkort i två olika affärer. Alltid bra att ha! Fick ju förresten present av Amanda också igår, ett marmorskal till min iPhone, så fiint! Fick också en contourpalett och tre ansiktsmasker. Snacka om fina presenter! Jag har fått så mycket fint och jag är verkligen nöjd med allt. 













Kom ihåg mig?