En underbar helg

Denna helgen, eller hela denna veckan har ju bjudit på hur fint väder som helst. Det är verkligen såhär man tänker sig svensk sommar enligt mig. Jag har iallafall haft för mig massor av roliga saker, och det har ju tyvärr påverkat bloggen en del.
I onsdags sov tjejerna över här, vi hade tacomys och spelade lite spel med mera, supermysigt! 

I torsdags åt jag mat hos Felix syster vilket var egengjorda hamburgare, så himla gott. Vi var även ute och gick med hennes sambos hund, så gosig! 

I fredags var jag och Felix här hemma och klippte gräset och grejade lite i trädgården, vi lagade även mat då jag gjorde mig en kycklingsallad och Felix åt friterade pommes som är favoriten, hehe. Man kunde sitta ute och äta, det måste vara bland det bästa! 


På tal om att sitta ute och äta så satte jag upp utemöblerna häromdagen, vilket blev precis bredvid hagen så vi fick lite kompisar vid matbordet. Man kan ju inte klaga på att vi inte är nära naturen, haha! Det är nog bland det bästa med att bo här. Det är inga grannar som är nära inpå vilket betyder att man kan klä sig hur man vill utan att någon ser en.

Igår var jag, Felix och hans kompisar och fiskade. Det var faktiskt ganska roligt eftersom jag fick låna Felix pappas kastspö och kasta lite själv. Vi satt tre i vår båt och vi fick tre gäddor! Dock fick inte jag någon, tur det kanske. Igårkväll gick jag och Felix på bio, bad neighbours 2 och den var rolig och bra enligt mig! Vi gick vid 21.15 på kvällen och det var jättemysigt att bara åka in till Kalmar så sent för att gå på bio.

Det blev ett ganska långt inlägg, men nu vet ni iallafall vad jag har fått för mig dessa härliga, lediga dagarna!
Xoxo 











Kom ihåg mig?