Victoria´s secret gifts

När Hanna kom hem från Dubai hade hon en hel del grejor med sig hem till mig, så gulligt!
Hon hade dessutom prickat rätt med Victoria's secret som jag älskar♥
En av grejorna jag fick var en neccesär vilket jag har velat ha en jättelänge från Victoria's secret. Det är så tråkigt att det bara finns i Stockholm och Köpenhamn och de större städerna, för jag hade absolut varit en stamkund om det hade legat på närmre håll. Den här neccesären är perfekt att ha med sig när man bara ska ha med sig vardagssminket i väskan. 
Jag fick även två par trosor, ett par grå som ni ser här på bilden och ett par mörkblå likadana. Supersnygga! Och underkläder kan man aldrig få för mycket av. 
Jag fick också en hand & body cream i doften Love spell och två superfina läppglans som också doftar ljuvligt! Förrutom allt detta fick jag också kinderchoklad (♥♥♥) och ett jättefint skrivblock där det står "Take me to New York". Bästa syster! 











Kom ihåg mig?