Plans

Hej!
Hörrni, dagarna bara rullar ju förbi? Börjar bli som vanligt och man börjar komma in i sina rutiner igen. Idag händer det dock något som bryter mot rutinerna, vi ska nämligen till Kalmar med klassen hela dagen vilket kanske i allafall är lite roligare än att sitta i skolbänken. Imorgon får vi dessutom våra nya datorer, äntligen. Känns som att det kommer göra detta året lite enklare och lite bättre. 
Måste förresten berätta att jag var på ett sånt sjukt jobbigt (men samtidigt sjukt kul) pass på friskis i måndags. Intervall flex, några av er kanske har hört om det förrut men det innebär alltså att man kör uppvärmning i ca 10 min, olika slags intervaller i 30 minuter för att sedan ha en ordentlig strech (flex) på ca 20 minuter. Det kändes verkligen som att jag skulle dö eftersom jag inte har hållt igång så hårt nu under sommaren, men det var väldigt kul! Fick dessutom väldigt mycket träningsverk, framförallt i benen, efter passet och det gjorde det inte bättre att vi hade världens fyspass på idrotten igår, haha!
Idag efter skolan tänkte jag och Ottilia stanna i Kalmar efteråt för lite shopping! Jag fick för ett tag sen reda på att de säljer NYX på H&M, vilket är något jag absolut ska kika in. Kan dock tänka mig att det tar slut rätt snabbt när de kommer in. Vi får se helt enkelt! Passade ju bra nu annars eftersom min foundation är slut (pressade ur det sista ur den idag) och jag har hört att de ska ha en foundation som är väldigt bra!
Hoppas ni får en kanondag♥
 











Kom ihåg mig?