Mitt år - 2014

Nu när 2014 snart är förbi och 2015 tar över så tänkte jag göra en liten översikt med de allra bästa händelserna i varje månad. 
Januari - Började som vanligt året med att fira in det tillsammans med Elin, och vi hade så roligt som alltid!
 
Februari - I februari fyllde jag 15 och spenderade min födelsedag i ett halvfärdigt hus där jag nu bor.
 
Mars - Var och kollade på musikalen Grease på Kalmar teater, superduktiga!
 
April - Senare i April gjorde jag och mamma en mor-och dotterresa till Stockholm för att shoppa, äta god mat och gå på musikalen Flashdance. Gör jag mer än gärna om!
 
Maj - Firade valborg tillsammans med fina vänner!
 
Maj - Jag deltog i årets Madeshow - hit the lights, där jag dansade tillsammans med några kompisar.
 
Maj - Jag och min dansgrupp Unloaded framförde en dansföreställning - Can't hold us, med tre föreställningar och oj vad lyckat det blev!
 
Juni - Jag slutade åttan och hade en superbra sommar!
 
 
Juni - Var på konfirmationsläger i Långemåla i två veckor - kanske inte en höjdpunkt detta året men det var en händelse iallafall som tillhörde min konfirmation.
 
Juni - Firade midsommar tillsammans med släkten i Ekenäs hos mormor och morfar.
 
Juli - Jag och Felix hittade varandra och insåg den 13 juli att det faktiskt var vi två ♥♥
 
Juli - Vi firade att vi sålt vårt dåvarande hus genom att äta mat på juventus.
 
Juli - Hade en superrolig och bra resa till Göteborg med systrarna Urbancic där vi shoppade, gick på liseberg och åkte till ullared. Hur perfekt?!
 
Augusti - Vi flyttade ut från mitt barndomshem där jag har bott i hela mitt liv!
 
Augusti - och flyttade in där vi nu bor istället!
 
September - Alla nior åkte till Polen och vi hade det hur bra som helst!
 
 
 
Oktober- Jag var inne i en period där jag inte bloggade så mycket men tränade som mest!
 
November - Hade en superbra månad med bland annat tjejkväll med mina fina tjejer och biobesök♥
 
December - denhär sista månaden har inte varit den bästa med tanke på att jag har legat sjuk i körtelfeber och halsfluss men jag har iallafall fått ett bra slut på den med julfirande med min stora kärlek och massa födelsedagar!
 
Hoppas ni har haft ett lika underbart år som jag har haft! Och framför allt... GOTT NYTT 2015!
 











Kom ihåg mig?