Förlåt!!!


Äntligen fredag hörni! Jag vet att jag har varit så sjukt dålig på att blogga den här veckan men allt har bara känts så stressigt och jag har faktiskt inte haft någon inspiration alls. Iallafall så har vi haft en redovisning, två nationella prov och ett matteprov denna veckan så det har varit lite att tänka på. 
Igår var jag dessutom på Madeshowen, för er som inte vet är det en show där eleverna på Madesjöskolan som går i åk 8 och 9 får göra en show med musik, dans och sketcher. Den var riktigt bra, som alltid! 
Imorgon är det ju Valborg guys, vad har ni planerat? Jag ska vara med det vanliga festgänget, och Elin ska hänga med! Det kommer bli så sjukt roligt och jag är såå taggad. Jag åker in till henne på eftermiddagen någon gång imorgon och sen ska vi äta gott och göra oss iordning tillsammans! I love that girl. 
Hoppas ni får en superfredag!











Kom ihåg mig?