Anastasia Beverly Hills


Detta är några av mina köp från när jag var i Kalmar igår! En bra concealer har jag inte haft på flera år, och det är något jag verkligen behöver när jag har så mörka ringar under ögonen. Mitt eyebrow kit från Elf är slut så bestämde mig för att prova på Anastasias dipbrow pomade i färgen taupe istället, har inte hört något negativt om dessa. Köpte även en beautyblender som förhoppningsvis ska hjälpa mig att få en snyggare makeup i framtiden. Har inte provat någon av produkterna än, men det blir senare då jag ska ha släktkalas för mig ikväll! 
Känns förresten som att jag bara lägger ut bilder på nya saker här nuförtiden, haha! Men det blir mycket nu när jag har fyllt år och så, det tror jag ni förstår! Har faktiskt fått en helt underbar present av Amanda idag och får förhoppningsvis mer presenter ikväll, så dessa får ni se imorgon! 

Ni får även en bild på mina nya underbara naglar! Älskar dem! 











Kom ihåg mig?