En av de bättre dagarna

Hej på er! Ligger just nu i sängen och behöver egentligen sova men kom på att jag har en hel del saker att berätta för er.

Igår var jag, mamma och en kompis till henne i Kalmar för att kolla på Lisa Miskovsky. Jag följde mest med för att ha något att göra, men det var faktiskt trevligt och det är alltid kul att komma ut lite. Vi tog även en glass på Ben&Jerrys vilket inte satt helt fel!

Igår varnade även mamma oss i familjen att vi skulle ut på ett litet äventyr idag, en överraskning som hon inte berättade förrän vi bara var några kilometer från platsen. Vi åkte nämligen till Stufvenäs gästgiveri där vi åt supergod lunchbuffé! Jag har aldrig varit där innan, mamma och pappa har varit där några gånger och ätit julbord som de alltid pratar så gott om, så det är jag sugen på till julen!

Idag är inte heller vilken dag som helst, det är nämligen min och Felix årsdag idag då vi firar två år! Så när jag var hemma från buffén så åkte jag ganska direkt hem till Felix och överraskade honom när han kom hem från jobbet. Jag gav honom kanske den mest oromantiska presenten någonsin, två nya registreringsskyltar till hans bil. Haha! Men det var något han verkligen behövde och han blev faktiskt superglad när de kom på plats även om det var lite strul med det eftersom de gamla satt som berget. Dessutom gav jag honom en parfym också som verkade gå hem!
Jag fick däremot en så sjukt gullig och fin present, kunde inte fått något bättre. Han har alltså tryckt upp en bild på oss och texten "älskar dig snutt" på en kudde!!! Finaste finaste någonsin.

Eftersom Felix jobbar så firade inte vi vår tvåårsdag mer idag förrutom att vi gav varandra presenter då. Resten av firandet blir på lördag då vi ska gå på bio och förhoppningsvis kan ha picknik innan dess om det är fint väder.
Puss på er!












Kom ihåg mig?