En välbehövlig dag/kväll

Hej på er! Igår när mamma kom hem från jobbet åkte vi direkt till Kalmar för lite shopping. Jag hittade faktiskt två fina toppar, ett par vita molly-jeans som är ett måste nu till sommaren och faktiskt ett par nya skor också. Jag är så trött på gamla vanliga ballerinaskor som man bara kan ha en sommar och sedan ska kastas, så därför satsade jag på ett par lite mer rejäla skor nu till sommaren! Jag hittade faktikskt dessa på skopunkten och de kostade 299:- vilket inte var så farligt. De är inte bara snygga utan även väldigt behagliga att gå i. 
Efter shoppandet så körde mamma mig direkt till Elin där jag har spenderat natten. Så välbehövligt! Elin är verkligen en sån vän jag inte träffar alls ofta, men när vi väl ses så har vi hur mycket som helst att prata om. Dessutom åker hon till USA för ett utbytesår om exakt tre veckor, och då kommer vi inte kunna ses på ett år. Dock kommer hon få det så himla bra och roligt, dock skulle jag nog aldrig våga det själv. 
 
the perfect one
 











Kom ihåg mig?