In love with The body shop

Alltså, bara de senaste dagarna har jag blivit så sugen på att åka in till The body shop. Har blivit så kär i deras produkter! De känns så lyxiga på något sätt. De är en perfekt present att ge bort eller bara köpa till sig själv för att lyxa till det lite i vardagen. 
Deras body butters är det väl ingen som aldrig har hört talas om? Jag har en av dessa sen innan men då den börjar ta slut nu så är det snart dags att köpa hem en ny! Det svåra är ju; vilken ska man välja? Deras dofter är ju helt underbara! Jordgubb är den mest populära och det förvånar mig inte. Himmelsk!
Deras shower gels är faktiskt det jag är mest sugen på just nu. Jag ser framför mig hur jag ska ta en morgondusch på Gran Canaria med en av dessa dofterna, hur underbart låter inte det?! Mango, pink grapefruit och strawberry är de dofterna som lockar mest.
Dessa body sorbets innehåller Aloe vera som gör det väldigt svalkande och kan användas t.ex. efter du har varit ute i solen under sommaren. De finns också i helt fantastiska dofter. Så underbara! 
Som ni märker så är jag väldigt sugen på dessa produkter, och eventuellt ska vi åka in till Kalmar redan idag för att kika runt lite i butikerna. Ni ser mig på the body shop! Men först väntas städning och lite andra tråkiga sysslor. 
Puss på er!











Kom ihåg mig?