Min lilla nagelstudio

Här ser ni min lilla nagelstudio som just nu befinner sig i mitt rum! Detta är helt klart mitt favoritställe just nu. Som jag skrev i förra inlägget så får ni jättegärna följa mig på min instagram idaapetersson_naglar där jag lägger ut allt som har med naglar att göra. 
Jag var ju som sagt på lammet och grisen i lördags och wow, det är verkligen ingen restaurang i mängden. Dock kostade buffén 369 kr/person och då ingår inte dricka, och den summan kan man aldrig få i sig när man äter där. I allafall så äter man ju inte där speciellt ofta, det var första gången för mig och då kan det vara värt det ändå! Maten kändes väldigt fräsch och jag, som inte alltid är så glad för kött annars, fick faktiskt ner allt utan problem. Är det någon av er som har ätit på lammet och grisen? Vad tyckte ni?


michelle    •     •   http://miche.webblogg.se

Hallå hallå!
Har en fråga (nämligen ny inom bygga gele-naglar världen).

Använder man primer först och sedan valfri färg av gel och sen bonding gel och till sist finish gel? :)
Pga vill inte använda tippar... än....










Kom ihåg mig?