My no. 1 favorite


Här ser ni dagens frukost! Jag kom efter en stund på att det blev ett litet "tema" i den här frukosten, som ni kanske snart kommer se.
Nå...? 
Haha som ni ser så är vattenmelon min absoluta favoritsmak på saker och ting. Väljer nästan alltid det om det finns, då jag nästan är säker på att det alltid går hem. 

Om två veckor är det skolavslutning och det känns ju super. Dock har det varit lite för varmt för min smak de senaste dagarna. Iallafall så är vi på sluttampen med alla skolarbeten nu och det är en hel del att göra de sista veckorna, därav jag inte har så mycket tid att lägga här. Idag är det t.ex. Biologiprov. 
Idag ska jag även till ett möte i Orrefors. Det handlar om en veckas sommarjobb i sommar, så himla kul! 

Hoppas ni har det super i värmen, xoxo











Kom ihåg mig?