Another hot day

Alltså det är helt sjukt hur varmt det är! Och att det har varit såhär fint väder i över en vecka är nästan ännu sjukare. Jag klagar inte! 
Står just nu på crosstrainern och ska köra här ett tag innan jag ska hem från gymmet. Brukar för det mesta träna direkt efter skolan på tisdagar eftersom vi slutar så tidigt och det är så smidigt att ha gymmet gjort när det knappt är några här. Idag har jag iallafall mest fokuserat på marklyft och benböj, har börjat göra det på sista tiden nu och man märker verkligen att det tar på musklerna vilket är super. Ska även försöka påbörja en nyttigare period i mitt liv då jag på senaste tiden har ätit alldeles för mycket skit för att säga det rätt ut. Jag får inget resultat av min träning vilket är jättetråkigt, man får liksom ingen motivation till att träna då heller.
Så vi får se hur det går! 
Xoxo













Kom ihåg mig?