Tuesday - arms and shoulders

Hej!
Som rubriken lyder så har jag precis kört ett arm-och axelpass på gymmet! Står faktiskt på crosstrainern just nu, känns som att jag ofta bloggar här ifrån? 
Iallafall, jag har utvecklingssamtal om ungefär en timme så det var därför jag inte kunde gymma så länge som jag ville idag. Har iallafall bestämt mig för att gå utanför min comfort zone och köra på lite tyngre vikter i framtiden. Jag ligger på mitt trygga 40 kg i marklyft och jag kör 10 repetitioner och 3 set på det. Nu ska jag iallafall satsa på mer vikter och mindre repetitioner! Man märker att tiden rinner iväg när man ska köra många repetitioner. 
Idag är det tisdag och det betyder att det är pluggdag för min del, så efter utvecklingssamtalet ska jag spendera min tid framför datorskärmen resten av kvällen! Wehoo... 
Det kanske även finns tid för ett till blogginlägg om vi har tur! 
Xoxo 




Anonym    •     •  

Vad har du gjort hela helgen?










Kom ihåg mig?